Sjednání penzijka online je jednodušší než kdy dříve
Smlouvu o penzijním spoření můžete sjednat kompletně online díky digitálnímu ověření totožnosti. Bank iD představuje bezpečný způsob, jak elektronicky ověřit vaši identitu a podepsat dokumenty ke smlouvě na dálku. Sjednání nové smlouvy tak vyřešíte online, bez potřeby osobní návštěvy pobočky, skenování dokladů totožnosti a papírování. Svoji identifikaci provedete přes Vaši banku, která toto ověření podporuje.
Novinka:
Penzijko už máte jinde a rádi byste si ho převedli do Generali PS?
S Bank iD to zvládnete pohodlně, rychle, bez papírování a nutnosti navštívit pobočku. Smlouvu ze stávající penzijní společnosti jednoduše převedete online, na pár kliknutí. Začnete tím, že si sjednáte novou smlouvu penzijního spoření u Generali PS a ověříte svoji totožnost přes Bank iD. V nastavení smlouvy pak uvedete, kde máte stávající penzijní spoření. Následně stejným způsobem přes Bank iD podepíšete novou smlouvu a zároveň i výpověď ze stávajícího spoření. Tím zažádáte o převod prostředků z původní společnosti na novou smlouvu u Generali PS. Nečeká vás žádné složité vyřizování. O všechno ostatní se postaráme my. Více informací k převodu penzijního spoření najdete zde.
Jaké jsou výhody Bank iD?
- Jednoduché použití – přes Vaše přihlašovací údaje internetového bankovnictví.
- Kdykoliv a odkudkoliv – tuto online službu lze využít 24/7, na počítači, mobilu či tabletu. A to z domova, chalupy nebo třeba v zahraničí.
- Maximální bezpečnost – využitím služby nedochází k propojení s vaším bankovním účtem. Všechny údaje má pouze banka, která pouze potvrzuje Vaši totožnost a osobní data.
- Služba je pro Vás ZDARMA.
Je Bank iD bezpečné?
Ano, bankovní identitu totiž poskytují samotné banky, jejichž systémy jsou velmi dobře zabezpečeny. Při využití Bank iD navíc firmy či instituce nemají možnost vidět Vaše přihlašovací údaje.
Jak bankovní identitu získám?
Bankovní identitu získáte automaticky, pokud máte účet vedený u jedné z podporovaných bank.
Jak funguje proces ověření přes Bank iD při sjednání nové smlouvy?
- Vstupte na stránku sjednani.generalipenze.cz.
- Při volbě Bank iD Vás vyzveme k výběru své banky. Následně se přihlásíte do svého internetového bankovnictví.
- Dále se Vám zobrazí Vaše identifikační údaje, které o Vás eviduje Vaše banka.
- Potvrdíte souhlas, že nám banka tyto údaje může poskytnout. Tyto údaje pak budou předvyplněny do Sjednavače nové smlouvy.
Mohu stále využít standardní možnost ověření totožnosti?
Ano, tuto možnost stále máte. Využijete jí také v případech, kdy Vaše banka ověření přes Bank iD nepodporuje.