Rozesílka daňových potvrzení za rok 2017


15. 01. 2018

Daňová potvrzení za rok 2017 si klienti mohou již nyní stáhnout na Klientském portálu (www.klientskyportal.cz). Pokud někteří z klientů ještě nejsou uživateli portálu, na jeho úvodní obrazovce najdou návod jak se jednoduše přihlásit.

Daňové potvrzení je možné stáhnout, pohodlně vytisknout a následně přiložit k daňovému přiznání. Potvrzení stažené z Klientského portálu má stejnou váhu, jako potvrzení, které zasíláme poštou.

V týdnu od 15. 1. 2018 začneme našim klientům, kteří nemají na své smlouvě uvedenou e-mailovou adresu ani mobilní telefon, rozesílat daňová potvrzení poštou. Tištěné daňové potvrzení také zašleme na vyžádání přes naší klientskou linku nebo si své daňové potvrzení můžete nechat vystavit přímo na jakékoli pobočce České pojišťovny.

Provádí-li klientovi roční vyúčtování záloh daně zaměstnavatel, je třeba předložit potvrzení mzdové účtárně nejpozději do 15. února 2018. Podává-li klient daňové přiznání sám, použije potvrzení jako doklad ke snížení vlastního daňového základu.

Od 1. ledna 2017 došlo ke zvýhodnění podmínek čerpání daňových úlev. Nově lze daňově odečíst až 24 000 Kč a získat tak zpět ze zaplacených daní až 3 600 Kč (za rok 2016 bylo možné odečíst maximálně 12 000 Kč). Pro nejsnadnější čerpání maximálních daňových úlev si navyšte svůj měsíční příspěvek na 3 000 Kč. Změnu příspěvku lze jednoduše provést rovněž na www.klientskyportal.cz.

Volejte

261 149 111 Po - Pá 8.00 - 18.00

Stavte se na pobočce

Navštivte nás osobně na některé z našich 593 poboček. Vaše nejbližší pobočka

Napište nám

Máte-li dotaz, přání či připomínku, použijte kontaktní formulář. Formulář

open popup
Sjednat online