Penzijní společnost České pojišťovny (PSČP), největší poskytovatel zajištění na stáří, získala prestižní ocenění Superbrands 2018. Titul Superbrands získávají pouze značky, které projdou vícekolovým výběrovým řízením čítajícím mimo jiné spotřebitelský průzkum agentury GfK.
V poslední fázi hodnocení má rozhodující slovo expertní komise Brand Council. Tu tvoří profesionálové z oblasti byznysu, komunikace, marketingu, médií a marketingového výzkumu. Bernou mincí při rozhodování jsou atributy jako známost, síla značky, inovace či prestiž.
„Ocenění Superbrands si velmi vážíme, protože kombinuje hodnocení široké veřejnosti a odborníků. Je pro nás potvrzením, že se vyplácí neustále investovat do rozvoje a inovací služeb jak pro klienty, tak i obchodní partnery,“ říká Marcel Homolka, generální ředitel a předseda představenstva Penzijní společnosti České pojišťovny.
Výnosy fondů PSČP dlouhodobě patří mezi TOP 3 na trhu. PSČP spravuje největší vyvážený fond, který vloni dosáhl zhodnocení 4,1 % p.a. Jedná se o nejvyšší zhodnocení mezi všemi vyváženými fondy v ČR. Stejně tak zhodnocení transformovaného fondu (dříve penzijní připojištění) je 0,84 % p.a., tedy opět nejvyšší na trhu. Objem spravovaných úspor činí 110 mld. Kč. Společnosti věří více než 1,1 milionu klientů, 260 tisíc z nich spoří na důchod také zaměstnavatel.