Penzijní společnosti České pojišťovny (PSČP) v uplynulých dnech překonala další milník v digitalizaci svých služeb. Počet uživatelů Klientského portálu (www.klientskyportal.cz) překonal hranici půl milionu osob. Portál PSČP je „penzijní“ obdobou klasického internetového bankovnictví, umožňující on-line správu účtu a komunikaci klienta s penzijní společností.
„Pokud chcete zvyšovat svoji penetraci digitálních služeb, musíte klientům co nejvíc usnadnit jejich přístup do portálu. Jednoduchost přístupu k účtu je dnes naprostou nutností. My, kromě správy smlouvy online, doplňujeme do portálu také inovativní služby. Nejvíce oblíbená služba dokáže klientům spočítat, kolik peněz budou skutečně v penzi potřebovat. Z portálu také mohou požádat o zaslání údajů, které o nich eviduje ČSSZ,“ komentuje překonání půlmilionové hranice Marcel Homolka, generální ředitel a předseda představenstva Penzijní společnosti České pojišťovny.
PSČP představila upgrade klientského portálu před necelými dvěma lety. Prostřednictvím tohoto nástroje klienti mohou nejen sledovat svoje platby a provádět změny spoření. Aplikace umožňuje stahovat důležité dokumenty jako například výpisy nebo daňová potvrzení. Klienti v ní také získají řadu tipů k vylepšení svého spoření včetně informací o státem vyplácených důchodech.