Vážení klienti, po dobu trvání karanténních opatření vyplývajících z nařízení vlády ČR zůstává provoz Generali penzijní společnosti zachován.
Pobočky naší mateřské Generali České pojišťovny fungují v plném provozu a až do odvolání se řídí mimořádnými opatřeními ministerstva zdravotnictví, které se týkají ochranných prostředků dýchacích cest. Bez patřičné ochrany (respirátor nebo obdobný prostředek s účinností alespoň 95 %), která je správně nasazena, nesmí klient být obsloužen a musí být vykázán z prodejního místa.
Pokud nezbytně potřebujete osobně navštívit některou z poboček, doporučujeme ověřit si její dostupnost telefonicky. Seznam poboček a jejich telefonických kontaktů naleznete zde: www.generaliceska.cz/pobocky.
Řadu informací, které jste dosud mohli získat na pobočkách Generali České pojišťovny nebo od finančních poradců, můžete bezpečně získat z pohodlí domova. Ke kontaktu s penzijní společností vám tak v řadě případů stačí chytrý telefon, tablet nebo počítač s připojením k internetu.
K dispozici jsou vám tyto způsoby obsluhy vaší penzijní smlouvy:
- Klientský portál www.klientskyportal.cz
- Emailová adresa info@generalipenze.cz
- Klientská linka 261 149 111 (8:00 – 18:00)
Rádi bychom vás ubezpečili, že zpracování klientských dotazů a žádostí v tuto chvíli dále plynule probíhá.
Pracujeme s maximálním nasazením tak, abyste se na naši penzijní společnost mohli spolehnout i v této mimořádně náročné době. Děkujeme vám za vaši důvěru.
Tým Generali penzijní společnosti