Esport a penzijko – trochu netradiční spojení dvou na první pohled rozdílných oblastí, které však má co do sebe. Zatímco esport je pro mladé lidi přirozeně atraktivní a dynamický obor plný zábavy, u penzijního spoření převládá spíše myšlenkové spojení týkající se stáří. Proto se Generali penzijní společnost rozhodla spojit síly s týmem Dynamo Eclot. V této spolupráci vidí potenciál změnit vnímání penzijního spoření mezi mladou generací a probudit v ní zájem o dlouhodobé finanční plánování.
Generali penzijní společnost je dlouhodobě lídrem na trhu spoření na důchod v České republice. Letos oslaví 30 let od svého založení a v současnosti pečuje o vklady více než 1 miliónu klientů. Nyní vstupuje do světa esportu ve spolupráci s Dynamem Eclot, jedním z nejúspěšnějších domácích esportových týmů, aby společně naučili mladé lidi přemýšlet o penězích chytře a v dlouhodobém horizontu.
„Často se u mladých lidí setkáváme s názorem, že se jich spoření na důchod zatím netýká a na zajišťování na pozdější dobu budou mít v budoucnu ještě dostatek času. Přitom právě čas hraje klíčovou roli. Čím dříve s ním začne, tím větší zhodnocení vložených peněz lze získat. Klient navíc může počítat s podporou státu, daňovými úlevami a příspěvkem zaměstnavatele, který je dnes velmi oblíbeným firemním benefitem. S penzijkem se na budoucnost jednoduše a chytře investuje. Každý náš klient se stává v podstatě investorem a výsledné zhodnocení může sám ovlivnit volbou investiční strategie. A naše penzijní společnost chce být pro mladé klienty v jejich životní hře tím nejlepším spoluhráčem,“ říká ke spolupráci Petr Brousil, místopředseda představenstva Generali penzijní společnosti.
Společná kampaň podporuje myšlenku, že začít se zajišťovat na budoucnost včas se skutečně vyplatí. Právě čas je v otázce peněz vždy klíčový. A protože se svět finančních produktů může zdát složitý, na pomoc přichází Štít věků – gamingová paralela na penzijko, která jeho fungování vysvětluje na jednom z herních prvků.
„Naše fanoušky se snažíme bavit, ale i trochu vzdělávat. Finanční gramotnost a s tím spojené důchody jsou velké společenské téma, nicméně často je daná problematika vysvětlována nesrozumitelně a mladší cílovka se v tom ztrácí či to naprosto ignoruje. Proto jsme neskutečně rádi, že Generali penzijní společnost vidí tento problém a chce ho ve spolupráci s námi řešit,“ komentuje spolupráci Vojtěch Formánek, Marketing manager Dynamo Eclot.
Spolupráci jsme zahájili anketou, díky které jsme se společně dozvěděli více o tom, jak mladí lidé o penězích přemýšlí a jakou mají životní vizi. Navazující videokampaň pak zábavným způsobem podporuje zájem finanční gramotnost mladých. V současnosti se s ní můžete setkat na profilech Dynamo Eclot a brzy i Generali penzijní společnosti na sociálních sítích.
V následujících měsících plánujeme spolupráci dále rozvíjet. „Štít věků“ se tedy znovu objeví a s ním se můžete těšit na další porci zábavného obsahu, který má smysl.