Tip pro Vás
Pokud Vám dle podmínek smlouvy vznikne nárok na výplatu, můžete i dále ve spoření pokračovat libovolně dlouhou dobu. Státní příspěvky získáváte do přiznání starobního důchodu a Vaše úspory se stále zhodnocují.
O výplatu smlouvy můžete požádat na kterémkoliv obchodním místě Generali České pojišťovny.
Co dělat v případě, když klient zemře?
V případě úmrtí účastníka penzijního připojištění pozůstalí informují penzijní společnost o této skutečnosti. Úspory na penzijním spoření zemřelého náleží dědicům v rámci dědického řízení, případně oprávněným osobám, pokud je klient za svého života stanovil ve smlouvě.
Oprávněná osoba nebo dědic podá žádost o výplatu dávky z penzijního připojištění zemřelého u penzijní společnosti. Navštivte nás na kterémkoliv obchodním místě Generali České pojišťovny, kde Vám se sepsáním žádosti pomůžeme. S sebou nezapomeňte vzít občanský průkaz, kopii úmrtního listu účastníka penzijního spoření. Pokud je oprávněných osob více, je potřeba, aby každá z nich vyplnila vlastní formulář. Dědicové k žádosti doloží usnesení soudu o dědictví s určením, kdo nabývá prostředky naspořené v rámci penzijního připojištění.