Klientský portál
Využívejte Klientský portál:
vše o vašem penzijním spoření na jednom místě.
S Klientským portálem získáte kompletní přehled o vašem spoření. Díky němu můžete změny ve vašem penzijním spoření provádět sami, jednoduše a na pár kliknutí.
Přihlásit do Klientského portálu
Jak se do Klientského portálu jednoduše přihlásit?
Jaké výhody vám Klientský portál nabízí?
- Aktuální stav vašeho účtu. A to včetně podrobného přehledu všech připsaných plateb, příspěvků zaměstnavatele a státních příspěvků.
- Důležité dokumenty na jednom místě. Najdete zde např. všechny vaše výpisy a daňové potvrzení, které si můžete pohodlně stáhnout nebo vytisknout. O jejich uložení na Klientský portál vás včas informujeme.
- Možnost provádět změny na smlouvě on-line bez návštěvy pobočky, včetně navýšení vašeho příspěvku.
- Rychlou komunikaci s Generali penzijní společností prostřednictvím chatu. Rádi zodpovíme jakékoliv dotazy nebo poradíme s nastavením smlouvy tak, abyste získali všechny výhody, které vaše spoření nabízí.
S Klientským portálem vyřídíte vše rychle, jednoduše a online.
Jak se na Klientský portál dostanete? Klikněte na následující odkaz www.klientskyportal.cz. Nebo zadejte „Klientský portál Generali penzijní společnosti“ přímo do vašeho vyhledávače.
- Pokud žádáte o heslo pro první přihlášení, nebo jste své heslo zapomněli, na adrese www.klientskyportal.cz zvolte odkaz „Neznáte své heslo?“.
- Vyplňte vaše rodné číslo a číslo vaší smlouvy o penzijním připojištění nebo doplňkovém penzijním spoření.
- Následně budete vyzvání pro výběr způsobu doručení přihlašovacího hesla na kontakt evidovaný ve vaší smlouvě.
Heslo pro přihlášení má omezenou platnost. Proto proveďte přihlášení co nejdříve po jeho obdržení.
Na stránce www.klientskyportal.cz vyplňte přihlašovací údaje - vaše rodné číslo a heslo, které jste obdrželi.
Při prvním přihlášení, nebo při žádosti o nové heslo, budete vyzváni ke změně hesla. V rámci prvního přihlášení je potřeba ke smlouvě doplnit, nebo aktualizovat, údaje pro elektronickou komunikaci (e-mail, popřípadě mobilní telefon). Věnujte prosím zvýšenou pečlivost jejich vyplnění. Na tyto kontakty budete dostávat potvrzení o provedených změnách ve smlouvě, informaci o uložení důležitých dokumentů jako je roční výpis nebo daňové potvrzení, popřípadě nové přihlašovací údaje do Klientského portálu.
Všechny důležité informace k vaší smlouvě najdete na první stránce Můj přehled.
Kontaktní údaje je možné zkontrolovat a změnit pod ikonou s vaším jménem, kde lze také provést změnu hesla.
V Detailu smlouvy v sekci Moje smlouvy najdete kompletní přehled:
- Stav vašeho penzijního účtu
- Přehled plateb od počátku spoření
- Aktuální nastavení vaší smlouvy (sjednané příspěvky a způsob placení)
- Sjednané určené osoby v rámci pozůstalostní penze
- Nabídku doplňkových služeb
- Důležité dokumenty k vaší smlouvě (roční výpisy, daňová potvrzení a potvrzení o provedené změně).
Můžete zde provádět také změny na vaší smlouvě.
Změny na vaší smlouvě můžete provádět jednoduše sami v Klientském portálu, aniž byste museli navštívit některé z našich obchodních míst.
Sami můžete provádět:
- Změnu výše příspěvků (klienta, zaměstnavatele, popřípadě 3. osoby)
- Změnu způsobu a frekvence placení
- Změnu osobních a kontaktních údajů
- Nastavení daňového servisu
- Změnu strategie spoření (pro smlouvy doplňkového penzijního spoření)
- Sjednání nového dětského spoření
Zpracování změny na vaší smlouvě vám potvrdíme zprávou na váš e-mail, popřípadě mobilní telefon uvedený ve smlouvě.
Využívejte Klientský portál a budeme vás přednostně informovat e-mailem nebo SMS zprávou o uložení důležitých dokumentů ke smlouvě, jako je roční výpis a daňové potvrzení.
Roční výpis z účtu je navíc elektronicky podepsán a označen časovým razítkem a má tak stejnou váhu jako tištěný dokument.
Všechny důležité dokumenty najdete v Klientském portálu na první stránce Můj přehled po kliknutí na ikonu obálky vpravo nahoře, nebo v sekci Moje zprávy.
K vaší smlouvě můžete ZDARMA využívat i doplňkové služby:
Vše o důchodech
Na jednom místě najdete všechny potřebné informace k důchodům. Výpis pojistného na státní důchod, důchodovou kalkulačku, kde si můžete spočítat, jak vysoký bude váš důchod a další důležité informace a tipy k čerpání státního důchodu.
Daňový servis
Daňový servis je služba, díky které se vám mimořádný vklad na penzijní spoření automaticky započítá jako doplatek do daní. Pokud tato služba není sjednána, mimořádný vklad (daňový doplatek) se započítá do předplatného na další období.
Kdykoliv v průběhu roku můžete zjistit, kolik vám zbývá naspořit pro maximální daňový odpočet. Vystavené daňové potvrzení je pro vás v Klientském portálu k dispozici nejpozději na začátku měsíce února v sekci Dokumenty/Daňová potvrzení. Daňové potvrzení předložíte vaší mzdové účtárně, nebo příslušnému finančnímu úřadu (pro OSVČ).
Ze zaplacených daní tak můžete získat zpět až 7 200 Kč každý rok.
Kontrola plateb
Kontrola plateb zjednodušenou grafickou formou znázorňuje přehled o provedených platbách za posledních 12 měsíců a nárokování státních příspěvků k vaší smlouvě. K dispozici je i detailní rozpis jednotlivých plateb v Přehledu plateb.